 |
חברת זוגלובק יוצאת בקמפיין פרסום, שיכלול טלוויזיה ורדיו בהיקף של כשני מיליון דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, יפרסם את מוצרי הנקניקיות של החברה, עם סרטונים המשתנים בהתאם לאירועי השבוע/חגים ואקטואליה וכן ג'ינגלים שיושמעו מדי יום לאורך השנה, וישאו תכנים שונים. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "נקניקיות... נקניקיות..., נקניקיות זה זוגלובק", שאמור לחזק את המותג כמוביל קטגורית הנקניקים. סמנכ"ל השיווק והמכירות של זוגלובק, רוני משכית, מסר כי "מנתוני החברה עולה כי נתח השוק שלה בשוק הנקניקיות עומד על 45.1 אחוז כאשר ברבעון האחרון חל גידול נוסף של 2 אחוז בנתח השוק, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד". משכית העריך עוד כי עד סוף שנת 2005 תגיע החברה לנתח שוק של 49 אחוז.
|
 |
 |
 |
 |
|
|