ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אורלי ויינרמן בקמפיין למזרני עמינח: "המספר שלי במיטה הוא 32"
הקמפיין מציג את סדרת "פרסונל קומפורט דיגיטל" של המותג קינג קויל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
25/7/2004 15:25
חברת המזרנים עמינח יוצאת בקמפיין פרסום חדש בכיכובם של אורלי ויינרמן, משה פרסטר וורדה רזיאל ז'קונט.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוס, בהיקף 800 אלף דולר, יציג את סדרת "פרסונל קומפורט דיגיטל" של המותג קינג קויל.

הקמפיין תחת הסיסמא: "מהיום יש לך מספר שינה … ", כאשר ויינרמן מגלמת את האישה הסקסית הרוצה "מספרים גבוהים" (כשהכוונה למזרן קשה יותר) ובן זוגה משה פסטר המגלם חנון מבולבל שאוהב דווקא "מספרים נמוכים" (מזרן רך יותר). הזוג פונה לורדה רזיאל ז'קונט – המסייעת להם להתגבר על המחלוקות באמצעות סדרת המזרנים החדשה.
 
הקמפיין ילווה בטיזרים מוקדמים של  אורלי ויינרמן - "המספר שלי במיטה הוא 32" ומשה פרסטר - "המספר שלי במיטה הוא 10".

מנכ"ל עמינח, רוני שוורץ, מסר כי "החברה צופה להגדיל את היקף המכירות של מזרוני קינג קויל בכ-20 אחוזים, כבר מהמחצית השנייה של שנת 2004".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...