ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המשביר החדש לצרכן בקמפיין למכירות סוף עונה
"מבצע השופינג הגדול" יכלול 4 ימי מכירות בסוף החודש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
25/7/2004 16:49
רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת בקמפיין פרסום לקראת מבצע מכירות סוף עונה - "מבצע השופינג הגדול". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין, יכלול טלוויזיה, עיתונות ורדיו בהיקף כ-1.5 מיליון שקל.
 
"מבצע השופינג הגדול", יכלול 4 ימי מכירות  בין התאריכים 31 – 28 ביולי 2004, כשהמבצעים המובילים  הם: עד 70% הנחה במחלקות אופנת הגברים, נשים וילדים, עד 50% הנחה במחלקת הבישום, עד 50% הנחה במחלקת ההלבשה התחתונה ועד 50% הנחה במחלקת כלי הבית והטקסטיל.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...