 |
רשת המשביר החדש לצרכן יוצאת בקמפיין פרסום לקראת מבצע מכירות סוף עונה - "מבצע השופינג הגדול". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין, יכלול טלוויזיה, עיתונות ורדיו בהיקף כ-1.5 מיליון שקל. "מבצע השופינג הגדול", יכלול 4 ימי מכירות בין התאריכים 31 – 28 ביולי 2004, כשהמבצעים המובילים הם: עד 70% הנחה במחלקות אופנת הגברים, נשים וילדים, עד 50% הנחה במחלקת הבישום, עד 50% הנחה במחלקת ההלבשה התחתונה ועד 50% הנחה במחלקת כלי הבית והטקסטיל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|