ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוניליוור במיתוג מחדש תחת הערך חיוניות
תמהיל המוצרים של מותגי החברה ישתנה בהתאם לערכי הזהות החדשים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
26/7/2004 16:02
חברת  יוניליוור ישראל יוצאת בזהות תאגידית חדשה, תחת הערך חיוניות – Vivality, בהשקעה מדווחת של 20 מיליון שקל.

גיבוש הזהות התאגידית החדשה מתבסס על מחקר מגמות צרכנים עולמי, שבצעה יוניליוור העולמית. המחקר זיהה שש שאיפות אוניברסליות לחיים: להרגיש טוב מדי יום, להשיג יותר, להראות טוב יותר, להיות בריא, להאריך ימים ולהעניק לילדים התחלה טובה.

במסגרת זאת, יושק לוגו שישקף את ערכי החברה החדשים. בהמשך למהלך, התבצעה מחיקה של מותגים, כך שהטמעת ערכי החיוניות תתבצע ב-17 מותגים בלבד (לעומת 32 מותגים שפעלו עד כה).

על המיתוג מחדש אחראית חברת המיתוג וולף אולינס , שבין היתר בנתה את המותג הבינלאומי אורנג'.
 
יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל הסתכם ב- 2003 בכ 1.3 מיליארד שקלים בשנה, כאשר המותגים המובילים הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, בדין ופינוק.

יו"ר יוניליוור ישראל, רון גוטמן, מסר כי "משימת החיוניות תוביל את כל פעילויות החברה, החל מפיתוח מוצרים בריאים, דרך מיקוד משאבים במחקר ופיתוח ושינוי התרבות העסקית והארגונית".
 
במסגרת זו, תמהיל המוצרים של קנור צפוי לעבור שינוי, תוך התמקדות במוצרים מופחתי נתרן וחומרי טעם לצד הוספת ויטמינים וסידן.

גם תחת המותג 'ליפטון', יושקו בקרוב סדרות חדשות של תה בהן: חליטת תה להמרצת האנרגיה, להרגעה או להסדרת העיכול.
 
סמנכ"ל השיווק של החברה, יהודי ליפמן, מסר עוד כי "בהמשך למהלך,  בכוונת החברה אף לפתח פעילות ממוקדת, תחת המותג תלמה, לבני הגיל השלישי 55+". לדבריו, פלח שוק זה מאופיין בצרכים ייחודיים לצד הכנסה פנוייה גבוהה יחסית".

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילותו עמד בשנת 2003 על כ-48.5 מיליארד דולר והרווח הנקי הסתכם ב- 3.1 מיליארד דולר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...