 |
ספקית האינטרנט נטוויז'ן יוצאת בקמפיין פרסום חדש בכיכובם של עובדי החברה, בהשקעה כספית של שני מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמא "נטוויז'ן. בשבילכם." בסרטונים מוצגות תמונות פשוטות, הלקוחות מחיי היום-יום ומדגישות בצורה קומית את מחויבותם של נותני השרות, עובדי נטוויז'ן, ללקוחותיהם.
סמנכ"ל השיווק של נטוויז'ן, יואב פרידור, מסר כי "רמת השירות הגבוהה המונהגת בנטוויז'ן מושתתת בין השאר על מענה אנושי לפניית הלקוח, ולכן באופן טבעי החליטה החברה לשים את נותן השרות בראש הקמפיין".
|
 |
 |
 |
 |
|
|