ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דיזינגוף סנטר יערוך "סטוק דיי" ראשון
הפעילות תגובה בקמפיין פרסום בהיקף חצי מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/7/2004 11:18
קניון דיזינגוף סנטר הוותיק, שלאחרונה סיים הליך של מיתוג מחדש, יערוך בסוף השבוע "סטוק דיי" ראשון ב-250 חנויות וברשתות בשטח הקניון. במסגרת זאת, יינתנו הנחות בגובה של עד 80 אחוזים על המותגים המובילים, בהם: קסטרו, הוניגמן, המשביר החדש לצרכן ועוד.
 
הפעילות תגובה בקמפיין פרסום אמצעות חברת סטוק דיי אנד קו, המתמחה בשיטת שיווק המשלבת מכירות ממוקדות של מותגים בהיקפים רחבים עם מתן הנחות ענק. 
 
הקמפיין, בהיקף של חצי מיליון שקל, יכלול רדיו, עיתונות, שילוט חוצות על בניין הסנטר וכ-200 אלף עלונים לתושבי העיר.
 
מנכ"ל חברת השיווק של דיזנגוף סנטר, זהבה שלום, מסרה כי "הצפי  הוא לעלייה של 150 אחוז בפדיון ועלייה של פי 3 בכמות המבקרים".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...