ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רשת "ארט מייק אפ" במיתוג מחדש תחת השם "מדינה מילנו"
החברה הכפילה את תקציב הפרסום השנתי ל-3 מיליון שקל ובוחנת משרדי פרסום שילוו את התהליך
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/8/2004 10:38
רשת "ארט מייק אפ", בבעלות שלי גפני ובעלה איש העסקים אופק קאירי, משנה את שמה וממתגת מחדש את סניפי הרשת, תחת מותג העוגן "מדינה מילאנו", בדומה לחנויות הקונספט של המותג בחו"ל.
 
בנוסף, מכפילה החברה את תקציב הפרסום השנתי שיעמוד כעת על 3 מיליון שקלים ובוחנת בימים אלו משרדי פרסום שילוו את תהליך המיתוג מחדש. יצוין כי עד כה טופל התקציב באופן עצמאי בחברה. כמו כן, מתכננת  הרשת להכפיל את מספר סניפיה עד סוף שנת 2005 ולפתוח שישה סניפים נוספים, בהשקעה של 1.5 מיליו דולר.

מנכ"ל הרשת, אופק קאירי, מסר כי" ההחלטה למתג מחדש את הרשת תחת מותג האיפור האיטלקי "מדינה מילאנו" הינה החלטה אסטרטגית, הנובעת מחוזקו של המותג שהצליח לתפוס בתוך שנה וחצי נתח שוק של  20%  משוק האיפור הסלקטיבי ולמעלה מ – 60% בשוק האיפור המקצועי בישראל".

לגבי כניסתה הצפויה של חברת האיפור הקנדית המובילה "מאק" לשוק הישראלי, מסר קאירי, כי הוא מברך על הכניסה הצפויה, מתוך התפיסה כי התחרות תועיל ותגדיל את השוק כולו. קאירי הוסיף כי הוא צופה גידול ניכר במודעות הצרכנית הישראלית לרכישת איפור בחנויות מתמחות וממוקדות ולא בחנויות כל בו, המשווקות את האיפור כמוצרי מדף.
 
שוק האיפור מגלגל כ- 250 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה שוק האיפור המקצועי כ- 15 אחוזים. לחברת "ארט מייק אפ" נתח של 60% משוק האיפור המקצועי, ובעקבות המיתוג המחודש צופים בחברה להגדיל את נתח השוק בעוד 20%.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...