ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרוקטר אנד גמבל בקמפיין חדש לאריאל פלטינום
הקמפיין, בהיקף כ-6 מיליון שקל, יציג הסכם שת"פ בין אבקת הכביסה למלון "המלך דוד"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/8/2004 12:10
פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום לאבקת הכביסה אריאל פלטינום, תחת הסיסמא: "אריאל פלטינום הבחירה של המלך דוד". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יכלול טלוויזיה, עיתונות ופעילות קד"מ, בהיקף של כ-6 מיליון שקל.
 
הקמפיין, יציג את הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי בין אבקת הכביסה לבין מלון "המלך דוד" בירושלים (בבעלות רשת מלונות דן), בו צולם הקמפיין.
 
מנהלת השיווק של אריאל, מיכל בן מיור, מסרה כי "הבסיס לשיתוף פעולה הוא הפרפקציוניזם של שני מובילי קטגוריה אלה: אריאל, בתחום מוצרי הכביסה והסוויטה המלכותית של המלך דוד בתחום האירוח האקסקלוסיבי".
 
שוק הכביסה בישראל מגלגל כ- 310 מיליון שקלים בשנה. את השוק מובילה אריאל פלטינום עם 22% נתח שוק (ינואר- יוני 04 , נילסן, יוני 04).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...