/images/archive/gallery/130/612.jpg חוגגים את סיום בית ספר, בן גוריון בירושלים
פלאש 90
סקר: אצל 40% מהמשפחות האמא מחליטה היכן לקנות המוצרים לקראת החזרה לביה"ס
30% השיבו כי ההחלטה נעשיתבמשותף על ידי ההורים והתלמידים
דפדף בכלכלה
מאת שגית פסטמן 2/8/2004 9:50
האמא היא זו שמחליטה היכן לקנות את המוצרים לקראת החזרה לבית-הספר ואם זה היה תלוי בתלמידים - הם היו רוצים שסבלימינל ו המורדים יהיו המחנכים שלהם בשנת הלימודים הבאה. כך עולה מסקר שערך מכון המחקר מאגר מוחות עבור רשת דיונון, לקראת החזרה לביתהספר. הסקר נערך בסוף חודש יוני, בקרב מדגם ארצי מייצג של 460 הורים לתלמידים בגילאים 18-6 ו-320 תלמידים בגילאים 18-10. על-פי תוצאות הסקר, אצל 40% מהמשפחות האם היא זו שמחליטה על הקניות.
ב-25% מהמשפחות שני ההורים מחליטים. 30% מהמשתתפים בסקר השיבו שההחלטה נעשית במשותף על-ידי ההורים והתלמידים. הגורמים המשפיעים ביותר על ההחלטה היכן לקנות את הפריטים הם מחירים זולים (34%), קרבת החנות לבית (18%), חנות מוכרת (13%), מבצעים ומתנות (11%). 39% מהתלמידים בסקר הצהירו שהמחנך המועדף עליהם הוא המחנך מהשנה שהסתיימה, 34% מעדיפים שמורה אחר מבית-הספר יהיה המחנך בשנה הבאה, ו22% היו רוצים שסלבריטי יהיה המחנך שלהם. הבנים מעדיפים כמחנכים את סבלימינל והצל והבנות מעדיפות את המורדים. בני הנוער מעדיפים שהמורדים ו שי גבסו יככבו על היומנים שלהם. הבנים מעדיפים את המורדים והבנות את שי גבסו.