ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"ה-1 בחודש": שוקו יטבתה - מירוץ הסהרורים
הפרסומת הגיעה למקום הראשון במשאל המפרסמים של "אותות"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/8/2004 10:40
הפרסומת של חברת יטבתה–  'שוקו יטבתה – מירוץ הסהרורים', זכתה בתואר " ה- 1 בחודש", לחודש יולי,  במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים.
 
מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר 'מותגים' עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/R&Y, זכתה ב-54 נקודות (17 אחוז תרומה למותג ו-20 אחוז קריאטיביות).
 
אל המקום השני הגיעה הפרסומת  'יפאורה – RCQ לימון', של אדלר-חומסקי&ורשבסקי/GREY   עם 45 נקודות (15 אחוז תרומה ו-15 אחוז קריאטיביות).
  
את המקום השלישי חולקות שתי פרסומות, עם 43 נקודות כל אחת: 'הולידיי אין – מלחמת כריות', של מקאן-אריקסון (15 אחוז תרומה ו-13 אחוז קריאטיביות); ו'נייקי – פורטוגל ברזיל', של מקאן-אריקסון (13 אחוז תרומה ו-17 אחוז קריאטיביות). 
 
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...