 |
הפרסומת של חברת יטבתה– 'שוקו יטבתה – מירוץ הסהרורים', זכתה בתואר " ה- 1 בחודש", לחודש יולי, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים. מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר 'מותגים' עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/R&Y, זכתה ב-54 נקודות (17 אחוז תרומה למותג ו-20 אחוז קריאטיביות). אל המקום השני הגיעה הפרסומת 'יפאורה – RCQ לימון', של אדלר-חומסקי&ורשבסקי/GREY עם 45 נקודות (15 אחוז תרומה ו-15 אחוז קריאטיביות). את המקום השלישי חולקות שתי פרסומות, עם 43 נקודות כל אחת: 'הולידיי אין – מלחמת כריות', של מקאן-אריקסון (15 אחוז תרומה ו-13 אחוז קריאטיביות); ו'נייקי – פורטוגל ברזיל', של מקאן-אריקסון (13 אחוז תרומה ו-17 אחוז קריאטיביות). הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|