ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין לגברים
ידגיש את הסכנה בחשיפה לשמש בעקבות עלייה במספר הגברים החולים בסרטן עור
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
2/8/2004 11:15
האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש להעלאת המודעות לסכנה הטמונה בחשיפה לשמש, בקרב גברים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, יכלול טלוויזיה, רדיו ועיתונות, תחת הסיסמא: "גם אם תתעלם – הסכנה לא תיעלם".

בסרטון מככב השחקן יואב היימן, המציג בחור בסיטואציה של "בת יענה הטומנת את ראשה בחול". סיומת הסרט מבהירה באמצעות כי חשיפה לשמש גורמת לקמטים, כתמים וסרטן עור. ומזכירה לצופים הגברים לא להיחשף לשמש בלי אמצעי הגנה.

מנהלת ההסברה באגודה למלחמה בסרטן, נאוה עינבר, מסרה כי: " הנתונים השנה מצביעים על עליה בשיעור הגברים החולים בסרטן העור, לעומת התייצבות במספר הנשים. לכן הקמפיין פונה בעיקר לגברים בישראל, במסר חד משמעי הקורא להם לא להתעלם מהסכנה".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...