ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מי ימצמץ ראשון
יונייטד עצרה את הפרסום בטלעד; בכיר בענף: "מדובר בהפגנת כח כדי להשיג מחירים טובים יותר"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
2/8/2004 14:06
"מדובר בהפגנת כח מול טלעד על מנת לנסות ולהשיג מחירים טובים יותר", כך אומר ל-nrg, בכיר בחברת מדיה. זאת בתגובה לפרסומים לפיהם הפסיקה חברת המדיה יונייטד באופן זמני לרכוש זמן פרסום בזכיינית ערוץ 2 טלעד. לדבריו, ביונייטד לא יוכלו לנהוג כך גם מול שאר הזכייניות כיוון שיש להם קמפיינים רבים באוויר.
 
ביונייטד (חברת המדיה של שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן) החליטו לאחרונה להפסיק את הפרסום בטלעד בשל מחירים גבוהים מדי לדעתם, שאינם משקפים את הרייטינג הנמוך.
 
מקורבים לחברה מעריכים כי מדובר בנזק קשה מאוד לזכיינית, שכן לקוחות יונייטד בהם: פרטנר, קסטרו, יפאורה-תבורי ושטראוס-עלית, חולשים על למעלה מ-20 אחוז מסך הפרסום בטלעד.
 
אצל הזכיינית מנגד, ממשיכים לשדר עסקים כרגיל. בכיר בטלעד ל-nrg: "יש לנו מוצר מצויין, עם רייטינג שעולה כל הזמן. אנחנו קובעים רמת מחירים לכל הלקוחות ואנחנו לא מתפשרים. אם כבר, אנחנו צריכים להעלות את המחירים ולא להוריד אותם".
 
ביונייטד אומנם נחושים שלא להתפשר, אולם גורמים בענף טוענים כי מדובר במצב של משא ומתן שגרתי וההערכה היא כי למרות הכל הצדדים יגיעו בקרוב לפשרה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...