 |
גלידות נסטלה משלימה מהלך השקה של תפיסת מיתוג כוללת חדשה לגלידריות, בהשקעה של כמיליון שקל. במסגרת המהלך ימוצבו הגלידריות הקיימות של נסטלה,לצד גלידריות חדשות, תחת המותג "דרים פקטורי" (Dream Factory) בעיצוב חדש, ויושקו מנות וטעמי גלידה חדשים. לדברי דן פרופר, מנכ"ל קבוצת אסם ויו"ר גלידות נסטלה: "השקת קו מוצרי הגלידריות החדש של גלידות נסטלה מהווה נדבך חשוב נוסף בדרכנו להגדלת שוק הגלידה בארץ". מנכ "ל גלידות נסטלה, דרור ברזילי, מעריך כי בישראל פועלות כמה מאות גלידריות,שהיקף פעילותן הכספי נאמד ב-45 מיליון שקל. "בדעתנו להגדיל את כמות גלידריות האיכות בארץ במטרה להגדיל את הצריכה בסגמנט זה", אמר ברזילי. דובר גלידות שטראוס מסר בתגובה, כי "אין כל חידוש בהשקה של נסטלה. מדובר במהלכים שגלידות שטראוס הציגו כבר לפני שנים ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|