ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גיא גורן מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בפוגל-לוין
סמנכ"ל הקריאייטיב של ראובני-פרידן לשעבר מחליף את ערן ברקן שפרש לאחרונה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
5/8/2004 12:33
גיא גורן מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום פוגל לוין/O&M. גורן מחליף את ערן ברקן, שהודיע לאחרונה על פרישתו.
 
גורן, שימש עד לפני כחודש כסמנכ"ל הקריאייטיב  בראובני-פרידן/ IPG, שם טיפל בין היתר בתקציבי הפרסום של שטראוס-עלית, קסטרו, יפאורה-תבורי ועוד.
 
מנכ"ל פוגל-לוין, רענן סעד, אמר ל-nrg, כי מאז עזיבת ברקן נוהלו מגעים עם שני מועממדים נוספים, אולם אמש הוחלט על מינויו של גורן. "אני שמח על הבחירה ובטוח כי גורן יצעיד אותנו קדימה".
 
מנתוני יפעת עולה כי פוגל-לוין ממוקם בעשירייה השנייה בדירוג משרדי הפרסום.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...