 |
 |
|
תדיראן לא 'רואה' את הצרכן |
|
לפני כשבועיים פורסם ב-NRG מעריב כי 18 חודשים ניסתה משפחת מסיקה לתקן את המזגן, חשבנו כי התקלה תוקנה, האמנם? |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 5/8/2004 16:00 |
|
|
|
|
 |
החוצפה של חברת תדיראן מוצרי צריכה מרקיעה שחקים. אנחנו, בתמימותנו, חשבנו שבעיית המזגן של משפחת מסיקה מאשדוד, תוקנה כבר לפני שבועיים, אולם מתברר כי הצוות המקצועי של תדיראן, שכלל גם מהנדס בכיר,לא הצליח לפתור את הבעיה. למשפחת מסיקה עדיין חם. לפני כשבועיים פורסם ב-NRGמעריב כי במשך שנה וחצי ניסתה משפחת מסיקה לתקן את המזגן שקנתה בענק המזגנים באשדוד. "במשך 18 חודשים הגיעו מעל לשבעה טכנאים מתדיראן ל'תקן' את המזגן", מספר אבי מסיקה. "בכל פעם ביקשתי מהחברה שיחליפו לי את המזגן. אולם החברה ענתה כי רק טכנאי שמגיע לבית הלקוח יכול להחליט". ואכן בעקבות פרסום הכתבה הגיעו כבר למחרת הצוות המקצועי (ועימו המהנדס המוכשר) לתקן את התקלה. למרות בקשותיו של אבי מסיקה כי תדיראן תחילף לו את המזגן המקולקל, טענו הטכנאים כי אין בכך צורך, וכי תיקונו יספיק. האמנם? נכון להיום, המזגן של משפחת מסיקה עדיין מקולקל.: "המזגן רועש בצורה לא רגילה והוא לא מקרר", מסביר מסיקה. הוא פנה בפעם המי יודע כמה לנציגים בתדיראן וכל אחד השיב לו כי יבדקו את הנושא – הבעיה היא שכבר שבוע וחצי הם בודקים - כנראה שנעים לשבת במשרדי תדיראן. תגובת תדיראן לא נתקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|