ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תנובה תשיק מוצרי בשר בקר טרי תחת המותג "אדום אדום"
שם המותג נבחר לאחר מחקרים מהם עלה כי הקירטריון העיקרי לבחירת הבשר הוא צבעו של הנתח
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
10/8/2004 9:08
תנובה חשפה את שמו של המותג שתשיק תשלובת הבקר הטרי של החברה, לקראת סוף השנה: "אדום אדום".

המותג יכלול סדרה של נתחי בשר בקר טרי אמיתי, שיימכרו לצרכן הישראלי לראשונה גם באריזות על המדפים, כמו גם בקצביות ברשתות השיווק ובאטליזים פרטיים.

לדברי מנכ"ל תשלובת הבקר הטרי של תנובה, יורם קרין, "המותג אדום אדום יהווה מהפיכה צרכנית בתחום הבשר בישראל, שכן הצרכן יקבל לראשונה בשר בקר טרי אמיתי, שלא עבר כל תהליך של הקפאה, הפשרה או הזרקה".

השם אדום אדום נבחר לאחר מחקרים שערכה החברה, מהם עלה כי הקריטריון העיקרי לבחירת הבשר בקרב הצרכן הישראלי הינו המראה ובייחוד צבעו של הנתח - ככל שהנתח אדום יותר כך הוא נתפס כמשובח יותר וכטרי יותר.

בתהליך בחירת השם לקח חלק גם האסטרטג השיווקי האמריקני אל ריס.

על-פי סקר שערכה עבור תנובה חברת המחקר Market Watch, עולה כי הרוב המכריע של הציבור (79%) צורך בשר בקר. 35% מהנשאלים ציינו כי הם נוהגים לקנות רק בשר בקר טרי. 28% ציינו כי הם נוהגים לקנות רק בשר בקר קפוא, ו- 37% ציינו כי הם נוהגים לקנות גם בשר בקר קפוא וגם טרי.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...