 |
מקור בכיר במועצה, שהתכנסה בימים ראשון-שני למרתון של ישיבות סביב המכרז החדש לערוץ 2, מוסר כי המועצה תשאף להפחית את כמות הפרסומות שמשודרות בערוץ בכל שעה. כיום מדובר ב-12 דקות פרסום לשעה. "הזכיינים מרוויחים יפה מאוד. פעם זה היה 8 דקות, ואין סיבה שזה יישאר 12 דקות. זה לא לטובת הצופה, ועליו אנחנו צריכים לחשוב", אומר הגורם. יו"ר איגוד חברות הפרסום בישראל, רמי שלמור, מבטיח כי "אם המכרז ינסח כללים שהם בגדר פגיעה בתוכן וביכולת הערוץ לשרת כערוץ מסחרי, נצטרך כולנו לקום ולבקש את שינויו. אם יהיו בו כללים מגבילים או צנזוריאליים, נצטרך להסתייע בבג"ץ". מנכ "ל מועצת הרשות-השנייה, מוטי שקלאר, אומר בתגובה: "כרגע אני לא רוצה להתייחס לשום דבר שקשור למכרז, כל עוד המועצה נמצאת בעיצומם של דיונים". האם אכן קיימת מגמה של צמצום הפרסום? "לא במובן שזה עלול להתפרש ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|