ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הזהב לסלקום
ביקורת בענף על ההחלטה של סלקום לרכוש את "ברייק הזהב" בגמר כוכב נולד תמורת 150 אלף שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
15/8/2004 15:43
חברת סלקום תהיה המפרסמת ב"ברייק הזהב" של התוכנית "כוכב נולד". החברה תשדר פרסומת לשירותי הדור ה-3, שהופקה במיוחד על-ידי משרד הפרסום מק'אן-אריקסון.

כפי שפורסם לראשונה ב-nrg, זכיינית ערוץ 2 קשת, קיימה מכרז בקרב המפרסמים שהתמודדו על הזכות לשלם כ-50 אלף דולר תמורת פרסומת אחת בת 65 שניות, שתשודר רגע לפני ההכרזה על הזוכה בגמר כוכב נולד, שייערך הערב בניצנים.

ככל הנראה, רכשה סלקום לבסוף את הספוט המבוקש תמורת כ-150אלף שקל בלבד. גורמים בענף מעריכים כי בקשת מכרו את המשבצת במחיר הנמוך בכ-50% מהמחיר המבוקש, לאחר שלא הצליחו לשכנע מפרסמים להשקיע סכום בסדר גודל כזה.

עוד משמיעים גורמים בענף ביקורת על ההחלטה של סלקום לרכוש זמן אוויר לפרסום, בתוכנית לה מעניקה החברה חסות, בהיקף מוערך כולל של כ-400 אלף דולר.

"זו החלטה תמוהה, במיחד לאור העובדה שבמסגרת שיתוף הפעולה בין סלקום לקשת, מקבלת החברה גם "ברייק" נוסף במהלך התוכנית", אומר בכיר בענף.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...