 |
חברת סלקום תהיה המפרסמת ב"ברייק הזהב" של התוכנית "כוכב נולד". החברה תשדר פרסומת לשירותי הדור ה-3, שהופקה במיוחד על-ידי משרד הפרסום מק'אן-אריקסון.
כפי שפורסם לראשונה ב-nrg, זכיינית ערוץ 2 קשת, קיימה מכרז בקרב המפרסמים שהתמודדו על הזכות לשלם כ-50 אלף דולר תמורת פרסומת אחת בת 65 שניות, שתשודר רגע לפני ההכרזה על הזוכה בגמר כוכב נולד, שייערך הערב בניצנים.
ככל הנראה, רכשה סלקום לבסוף את הספוט המבוקש תמורת כ-150אלף שקל בלבד. גורמים בענף מעריכים כי בקשת מכרו את המשבצת במחיר הנמוך בכ-50% מהמחיר המבוקש, לאחר שלא הצליחו לשכנע מפרסמים להשקיע סכום בסדר גודל כזה.
עוד משמיעים גורמים בענף ביקורת על ההחלטה של סלקום לרכוש זמן אוויר לפרסום, בתוכנית לה מעניקה החברה חסות, בהיקף מוערך כולל של כ-400 אלף דולר.
"זו החלטה תמוהה, במיחד לאור העובדה שבמסגרת שיתוף הפעולה בין סלקום לקשת, מקבלת החברה גם "ברייק" נוסף במהלך התוכנית", אומר בכיר בענף.
|
 |
 |
 |
 |
|
|