ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מותג האיפור הבינלאומי מאק מגיע לארץ
היעד של החברה הוא לתפוס 15% מנתח שוק האיפור היוקרתי תוך 3 שנים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
23/8/2004 13:02
מותג האיפור הבינלאומי מאק (השייך לתאגיד אסתי לאודר) נכנס לפעילות בארץ, בהשקעה כוללת של כ-4.7 מיליון שקל.

בשבוע הבא תיפתח חנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב, כאשר במהלך שנת ההשקה הראשונה צפויות להיפתח כארבע נקודות מכירה נוספות.
 
מנכ"ל חברת אלקליל (המשווקת את מוצרי אסתי לאודר בישראל) הרברט גרינרר, מסר כי "היעד של החברה בישראל הוא לתפוס נתח שוק של 15 אחוז מסך שוק האיפור היוקרתי, תוך שלוש שנים".
 
מנתוני החברה עולה שוק הקוסמטיקה היוקרתית בישראל נאמד בכמיליארד שקל בשנה ושוק האיפור היוקרתי מהווה כ-25% ממנו ונאמד בכ-230 מיליון שקל בשנה.
 
יצוין כי מתחרותיה של מאק בהן: מדינה מילאנו ואיל מקיאג', תופסות כ-13% משוק האיפור. לדברי גרינרר, המותג יתחרה בשוק האיפור כולו והוא צופה כי הלקוחות יגיעו הן מתחום האיפור היוקרתי והן מהעממי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...