ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פלייבוי השתפנה
החליטה שלא לתבוע את פלאפון על דימיון בין הלוגו החדש של החברה ללוגו השפן המוכר; שוני ריבנאי: "מראש זו היתה שטות"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
23/8/2004 16:00
חברת פלייבוי החליטה לבסוף שלא לנקוט בצעדים משפטיים כנגד פלאפון, בגין דמיון בין הלוגו החדש של פלאפון ללוגו השפן המפורסם של פלייבוי.
 
כפי שפורסם ב-NRG, לפני כחודשיים הודיעה פלייבוי כי הסמליל החדש של החברה הסלולרית, מהווה שימוש שלא כדין בסמל מסחרי, זאת בשל דמיונו לסמליל המיתולוגי של פלייבוי - השפן.
 
מפלייבוי נמסר היום כי "למרות הדמיון בין שני הסמלים, אנו בוחרים שלא לנקוט באמצעים משפטיים כנגד פלאפון וזאת בשל הפגיעה המינורית במותג השפן".

שוני ריבנאי, שותף במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי (האחראי למיתוג החדש של פלאפון), אומר ל-NRG: "מראש היה מדובר בשטות. לא משהו שאי פעם הטריד אותי".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...