ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רגע מתוק של עלית
שטראוס-עלית מעלה קמפיין לחטיף פסק זמן עם גל פרידמן לאור הזכייה בזהב; החברה נתנה לפרידמן חסות בשנתיים החולפות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
25/8/2004 16:21
במשרד הפרסום ראובני-פרידן עובדים בשעות אלו על קמפיין הטלוויזיה לחטיף "פסק זמן" של עלית, הצפוי לעלות לאוויר עוד הערב.
 
בשטראוס-עלית החליטו לרכב על גלי האהדה לספורטאי גל פרידמן, שזכה במדליית זהב ראשונה לישראל ולנצל לצרכים פרסומיים את העובדה שהחברה נתנה לפרידמן חסות לאורך השנתיים האחרונות.
 
הקמפיין יעביר את המסר שהמותג "פסק זמן" גאה בספורטאי, מברך אותו וימשיך ללוות אותו גם בהמשך.
 
בהודעה לעיתונות שפירסמה היום החברה, מסר מנכ"ל שטראוס-עלית, גיורא בר-דעה, כי "פרידמן מייצג את הערכים המתחברים לחברה בהם: דינמיות, ספורטיביות, תחרות בריאה ואהבת אמת למה שעושים".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...