ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הרוב קובע
הפעם שאלנו שלושה אנשי קריאייטיב לדעתם על הקמפיין של עמינח בכיכובם של אורלי ויינרמן, משה פרסטר וורדה רזיאל-ז'קונט. אחד פירגן. השניים האחרים ממש לא
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
27/8/2004 11:12
הקמפיין החדש של חברת המזרנים עמינח חשף בפנינו אינפורמציה מעניינת: המספר של אורלי ויינרמן במיטה הוא 32. חדי העין שהסיטו מבטם מהבלונד, ודאי שמו לב כי לצד ויינרמן מככבים בפרסומת גם משה פרסטר, על תקן תפקידו הקבוע כ"חנון המבולבל" וורדה רזיאל-ז'קונט, כיועצת הלאומית.
 
800 אלף דולר הושקעו בקמפיין, כאשר סכום נכבד מתוכו שולשל מן הסתם לכיסיהם של הכוכבים.
 
שאלנו שלושה אנשי קריאייטיב לדעתם
על הקמפיין, שהפק על-ידי גליקמן-נטלר-סמסונוב. שניים מתוך השלושה לא ממש אהבו, אחד דווקא פרגן.
 
סמנכ"ל הקריאייטיב בגיתם/BBDO, אסי שביט: "לא אהבתי את הפרסומת, בעיקר בגלל הבחירה בשלושת הסלבריטיז האלה. מדובר בבחירה תמוהה, שכן אין קשר לא בין השלושה למוצר ולא בינם לבין עצמם. מעבר לכך, הם לא הצליחו ליצור משהו חדש בשילוב הזה, השלישייה הזו לא מצחיקה וכל אחד מהם מגיע מעולם תוכן אחר".
 
קמפיין עמינח. החנון, השרלילה והיועצת הלאומית  
אסי שביט: "שלישייה לא מצחיקה"
דמויות מפוספסות
מנהל הקריאייטיב ביהושע/TBWA, רובי ניסן, נשמע אפילו נחרץ יותר. "שלושת הדמויות שהשתמשו בהם הן סטריאוטיפיות. ויינרמן משחקת את הדמות הרגילה שלה, שרלילה שמשדרת סקס. מדובר בתדמית שטחית. גם הדמות של משה פרסטר פוספסה לחלוטין. לא השתמשו ביכולות האמיתיות שלו ובעצם יכלו להשתמש בכל שחקן או ניצב אחר שהיה עושה בדיוק את אותה דמות. גם הדמות של ורדה רזיאל ז'קונט, לא מפתיעה ומשומשת מאוד", אומר ניסן.
 
"חוץ מזה, הפרסומת עצמה  לא מחדשת כלום. מדובר בגימיק שעושה עוול למוצר עצמו, כי מדובר במוצר טוב שאפשר היה לעשות איתו הרבה בקמפיין. לדוגמא, היה הרבה יותר מפתיע לקחת שחקנית שלא מתקשרת לסקס ומשדרת בדיוק ההפך ולשלב אותה בפרסומת וכך ליצור את ההפתעה. עוד אפשרות היא לקחת את שלושת הסלבריטיז האלה ולייצר איתם דמויות שונות המנוגדות למה שמכירים. בסך הכל מדובר בפרסומת שטחית, שלא עושה טוב למוצר ומפוספסת לחלוטין".
 
רובי ניסן: "לא מפתיעה ומשומשת"
שילוב נכון
מנהל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן, שי פיטובסקי, היה היחיד מבין השלושה שאהב. "מדובר בשילוב נכון של משה פרסטר כ'חנון' האולטימטיבי, עם ויינרמן כ'בימבו'. כל אחד יכול למצוא דמות להתחבר אליה. בסך הכל מדובר בפרסומת ממוקדת שמעבירה את המסר ובעיקר מדובר בפרסומת זכירה. אני בטוח שכשאנשים השוקלים לקנות מזרן יזכרו בפרסומת וירגישו יותר מחוברים אליה".
 
אורלי ויינרמן. "דמות להתחבר אליה"
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...