 |
/images/archive/gallery/123/672.jpg טלפון DECT. למכשיר המצולם אין קשר לכתבה
 |
|
בזק קוראת להחזיר הטלפונים הדיגיטליים |
|
הסיבה: תקלת תוכנה במכשירים מסוג DECT של דייהו, שמשווקים על-ידי בזק, גורמת למכשיר לעבור לפתע למצב של השתקה. התקלה התגלתה ב-200 מכשירים עד כה |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
אמיר טייג 29/8/2004 8:02 |
|
|
|
|
 |
מכשירי הטלפונים הדיגיטליים שמובילים את קמפיין "בי דיגיטל" של בזק - פגומים. תקלת תוכנה במכשירים מסוג DECT של דייהו, שמשווקים על-ידי בזק, גורמת למכשיר לעבור לפתע למצב של השתקה. לפי שעה, התגלתה התקלה בכ-200 מכשירים מהדגמים 1000 ו-1100, שהם הטלפונים הפשוטים שלא תומכים בשליחת הודעות כתובות (SMS). התקלה ניתנת לפתרון באמצעות שדרוג תוכנת המכשיר. מרק סילנפרוינד, מנכ"ל אקסל טלקום, יבואנית מכשירי ה-DECT של דייהו, אומר כי התקלה אינה מהותית והתגלתה בקרב מיעוט בלבד מהמכשירים שנמכרו. סילנפרוינד מציין כי החברה תבצע שדרוג תוכנה חינם לכל דורש באמצעות רשת בזק סטור, או עם שליח שיגיע לבית הלקוח. "עד עכשיו מכרנו כ-15 אלף מכשירי DECT של דייהו, אך רק 1,500 מתוכם הם מהדגמים הפשוטים, שלא תומכים ב-SMS, ובהם התגלתה התקלה. אני צופה כי נשלים את שדרוג התוכנה לכל הלקוחות כבר במהלך השבוע הנוכחי". מחברת בזק נמסר בתגובה כי אכן התגלו בעיות בכמה מאות מכשירים, ועם סיום הטיפול בבעיה יופצו בחנויות בזק סטור המכשירים המשודרגים, ויוחלפו הטלפונים של כל הלקוחות שרכשו מכשירים פגומים. בבזק מציינים כי עיקר הביקוש למכשירים מתוצרת דייהו הוא לדגמים שתומכים ב-SMS, ובהם לא התגלתה כל בעיה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|