 |
/images/archive/gallery/121/589.jpg אלון אבוטבול ובתו
צילום: אייל גולדמן  |
|
אלון אבוטבול יוביל את קמפיין הפרסום של NRG |
|
השחקן המוערך חתם על חוזה בלעדיות לשנה; קמפיין ההשקה בהיקף מיליון דולר, יעלה בשבועות הקרובים |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
NRG מעריב 1/9/2004 16:30 |
|
|
|
|
 |
השחקן אלון אבוטבול חתם על חוזה בלעדי עם NRG מעריב ויוביל את הקמפיין הפרסומי של האתר בשנה הקרובה. יצוין כי זוהי הפעם הראשונה בה מוביל אבוטבול, קמפיין פרסום. תקציב הפרסום של NRG מעריב מטופל במשרד הפרסום יורו תל אביב והיקפו מוערך בכמיליון דולר. את סרטוני הפרסומת יביים שחר סגל והקמפיין צפוי לעלות לאוויר בעוד מספר שבועות. מנהל הקריאטיב ביורו תל אביב, רנן כרמל, מסר כי "NRG מעריב מכוון לגולשים מתוחכמים, מחוברים ובעלי אופקים רחבים, המתעניינים בקשת רחבה של עולמות. אלון אבוטבול מייצג תפיסה זו בהיותו אומן מוכשר ומוערך על ידי שכבות רחבות בציבור, לצד היותו איש משפחה המתעניין גם בניו אייג', יהדות ועוד. הרבדים השונים באישיותו מאפיינים את מגוון הפנים של האתר ואת החוויות והעולמות השונים שהוא מציע לגולשיו". אתר NRG מעריב עלה לאוויר בתחילת חודש יוני ומאז נכנסים אליו כ-700 אלף גולשים בלעדיים מדי שבוע, השוהים בממוצע זמן ארוך לגולש. הישגים אלה באים לאחר שלושה חודשי פעילות בלבד, ללא גיבוי של קמפיין פרסומי, להוציא פרסום מודעות בעיתוני קבוצת מעריב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|