 |
רשת מגה ספורט יצאת בקמפיין לקראת החגים, בהיקף 400 אלף דולר, במסגרתו מושקת קולקציית אביזרי הספורט לשנת 2005. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יכלול עיתונות, שילוט חוצות ופעילות קד"מ וכן אינסרט בסדר גודל של כמיליון עותקים, שיופץ בעיתוני סוף השבוע. הקונספט העיצובי של הקמפיין בא מעולם הקומיקס , כאשר ההשראה ליצירת הויזואלים מקורה מעולם העיצוב היפני. הויזואליות אף מחזקת את הרעיון המרכזי של הקמפיין "ספורטיביות אורבנית" - סיטואציות של פעילות ספורטיבית בנוף אורבני.
לדברי סמנכ"ל השיווק והסחר, אילנית אבי גיא, "מדובר בקמפיין המעביר חוויה אקטיבית, קמפיין שמרגישים בו את הדופק - כסיסמת הרשת.
|
 |
 |
 |
 |
|
|