ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מגה ספורט בקמפיין לקראת החגים
הקונספט העיצובי של הקמפיין בא מעולם הקומיקס ומדגיש את הרעיון של "ספורטיביות אורבנית"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/9/2004 9:45
רשת מגה ספורט יצאת בקמפיין לקראת החגים, בהיקף 400 אלף דולר, במסגרתו מושקת קולקציית אביזרי הספורט לשנת 2005.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יכלול עיתונות, שילוט חוצות ופעילות קד"מ וכן אינסרט בסדר גודל של כמיליון עותקים, שיופץ בעיתוני סוף השבוע.
 
הקונספט העיצובי של הקמפיין בא מעולם הקומיקס , כאשר ההשראה ליצירת הויזואלים מקורה מעולם העיצוב היפני. הויזואליות אף מחזקת את הרעיון המרכזי של הקמפיין "ספורטיביות אורבנית" - סיטואציות של פעילות ספורטיבית בנוף אורבני.

לדברי סמנכ"ל השיווק והסחר, אילנית אבי גיא, "מדובר בקמפיין המעביר חוויה אקטיבית, קמפיין שמרגישים בו את הדופק - כסיסמת הרשת.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...