ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
איש השיווק של אוגוסט: אלי פדידה
מנהל השיווק של מחלבות גד הודיע כי החברה תשיק בקרוב מוצר חדש מתחום המעדנים המוכר לצרכנים מהשוק האירופאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/9/2004 10:36
אלי פדידה , מנהל השיווק של  מחלבות גד, נבחר לאיש השיווק של חודש אוגוסט, על-ידי איגוד המפרסמים.
 
פדידה הגיע לחברה אחרי  6 שנים כמנהל השיווק של סלטי צבר. לפני כן שימש כמנהל השיווק של חברת המאפה "לה ג'באנז".
 
בראיון למגזין "אותות" טוען פדידה כי למרות שהיקף המכירות של מחלבות גד קטן בהשוואה לזה של המחלבות הגדולות בשוק, היא מובילה בכמה תחומי נישה: בגבינות עיזים (40%), לבנה (60%) ומוצרלה (70%).
 
פדידה היה אחראי בין השאר על תהליך המיתוג שעברה החברה, במסגרתו שונה הלוגו ועוצבו אריזות חדשות.
 
לדברי פדידה, קצב הגידול עומד על 25-30 אחוזים, מדי שנה. "מחלבות גד, הינם הראשונים בארץ עם גבינות מיוחדות כמו מוצרלה, ריקוטה או מסקרפונה שלא היו מוכרות כלל", אומר פדידה. "אנחנו לא מייצרים קוטג' או גבינה 5% , אלא רק מוצרים מיוחדים. אנחנו תמיד שואפים להיות חדשניים".
 
פדידה הוסיף כי "בעתיד עומדת החברה להשיק מוצר שהצרכן מכיר מאירופה, שקרוב לתחום המעדנים ויהווה חידוש במדף מבחינה הטעם".

 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...