ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של TAG WOMAN לאופטימום
משרד הפרסום יטפל בתקציב רשת האופנה העומד על כ-450 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
5/9/2004 10:59
תקציב הפרסום של רשת האופנה TAG WOMAN, בהיקף שנתי של כ-450 אלף דולר, נמסר למשרד הפרסום אופטימום. יצוין כי עד עתה לא הסתייעה הרשת במשרד פרסום.
 
לדברי מנכ"ל הרשת, אילן לוי, "אופטימום, המתמחה במיתוג חברות אופנה, יסייע למצב את  TAG WOMAN כרשת אופנה נשית וצעירה".
 
רשת TAG WOMAN (שהוקמה על-ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי) מונה כיום 16 חנויות בפריסה ארצית  ובימים אלה משיקה 3 חנויות חדשות: בראשל"צ, בקרית שמונה ובירושלים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...