 |
תקציב הפרסום של רשת האופנה TAG WOMAN, בהיקף שנתי של כ-450 אלף דולר, נמסר למשרד הפרסום אופטימום. יצוין כי עד עתה לא הסתייעה הרשת במשרד פרסום. לדברי מנכ"ל הרשת, אילן לוי, "אופטימום, המתמחה במיתוג חברות אופנה, יסייע למצב את TAG WOMAN כרשת אופנה נשית וצעירה". רשת TAG WOMAN (שהוקמה על-ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי) מונה כיום 16 חנויות בפריסה ארצית ובימים אלה משיקה 3 חנויות חדשות: בראשל"צ, בקרית שמונה ובירושלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|