 |
סלקום יוצאת בקמפיין טלוויזיה ל"תוכנית משפחה", בכיכובו של השחקן דרור קרן. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, הוא בהיקף כ-3 מיליון שקל. קרן, משחק גבר בשנות ה - 30 לחייו המדבר עם אהובתו בסיטואציות שונות (בבית קפה, באוהל במילואים, בחנות ובחדר כושר), ואומר לה שוב ושוב כמה הוא אוהב אותה ללא הפסקה . מהחברה נמסר כי "במסגרת תוכנית המשפחה, מקבלים לקוחות הרוכשים או משדרגים את מכשירם הסלולרי, 200 דקות זמן אוויר חינם לשיחות אל בני המשפחה, בכל חודש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|