ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סלקום בקמפיין בכיכובו של דרור קרן
הקמפיין, בהיקף 3 מיליון שקל, הוא ל"תוכנית המשפחה" של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
5/9/2004 11:42
סלקום יוצאת בקמפיין  טלוויזיה ל"תוכנית משפחה", בכיכובו של השחקן דרור קרן. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, הוא בהיקף כ-3 מיליון שקל.
 
קרן, משחק גבר בשנות ה - 30 לחייו המדבר עם אהובתו בסיטואציות שונות (בבית קפה, באוהל במילואים, בחנות ובחדר כושר), ואומר לה שוב ושוב כמה הוא אוהב אותה ללא הפסקה .
 
מהחברה נמסר כי "במסגרת תוכנית המשפחה, מקבלים לקוחות הרוכשים או משדרגים את מכשירם הסלולרי, 200 דקות זמן אוויר חינם לשיחות אל בני המשפחה, בכל חודש.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...