ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוסי גלזר וחיים שקדי מונו למנכ"לים משותפים בדחף
גלזר: "הרעיון הוא לבנות את המשרד על קונספט של מנהלים משותפים כאשר כל מנהל אחראי על תחום אחר"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
5/9/2004 12:10
חיים שקדי ויוסי גלזר מונו למנכ"לים משותפים במשרד הפרסום דחף-1, במקומו של אלי מירון, שפרש לאחרונה, לאחר ארבע שנים בתפקיד.
 
גלזר שימש בעבר כשותף במשרד הפרסום גלזר-בר, שנכנס לפני מספר חודשים להקפאת הליכים. שקדי שימש כמנהל הקריאייטיב של המשרד.
 
גלזר ל-NRG: "הרעיון הוא לבנות את המשרד על קונספט של מנהלים משותפים , כאשר כל מנהל אחראי על תחום אחר . שקדי על תחום הקריאייטיב ואני על התחום השיווקי-ניהולי".
 
משרד הפרסום דחף הוא חלק מקבוצת דחף שהוקמה על ידי אליעזר ז'ורבין. המשרד מטפל בין השאר בתקציב המותג קוקה קולה.
 
דחף סיים את 2003 במקום ה-16 בטבלת המשרדים הגדולים בישראל, עם היקף פרסום שעמד על כ-38 מיליון דולר (על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...