 |
התחרות בשוק השיחות הבינלאומיות מעוררת את ענף הפרסום. במקביל לכניסתה של אינטרנט זהב לפעילות בינלאומית, בחודש אוגוסט השקיעו 4 חברות התקשורת הבינלאומית כ-7.3 מיליון דולר (כ-33 מיליון שקל) בפרסום, כאשר 80% מהתקציבים הופנו לפרסומות בטלוויזיה. כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום. כחברה בשלב החדירה הראשונית, תקציב הפרסום של אינטרנט זהב, הכולל עיתונות, אינטרנט ופרסום חוצות, היה הגבוה ביותר ועמד על 2.9 מיליון דולר. אחריה ניצבה בזק בינלאומי, עם 2.3 מיליון דולר, 013 ברק, עם 1.2 מיליון דולר, ו-012 קווי זהב, עם 900 אלף דולר בלבד. לדברי נועם יעקובי, סמנכ"ל השיווק של 012 קווי זהב,"תשומת הלב לה זוכה שוק השיחות לחו"ל הגבירה את כמות דקות השיחות היוצאות לחו"ל בחודש אוגוסט, בכ-5% בהשוואה ליולי 2004". עוד מציין יעקובי כי ראש השנה, ככלל, מהווה שיא תקופתי בשיחות בינלאומיות לחו"ל, כאשר בשבוע שלפני ראש השנה ניכרת עלייה של כ-15% בתנועה, בהשוואה לשבוע רגיל. "יחד עם זאת, רק כ-50% מהאוכלוסיה נוהגים להתקשר לחו"ל בתדירות כלשהי והמבצעים השונים לא משנים את אחוז המתקשרים", מוסיף יעקובי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|