ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נכנסים לכושר
תקציב הפרסום של הולמס פלייס, בהיקף כ-600 אלף דולר, לכץ-צדר-קפלן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/9/2004 16:43
משרד הפרסום כץ-צדר-קפלן קיבל את תקציב הפרסום של רשת מכוני הכושר הולמס פלייס, בהיקף של כ-600 אלף דולר.

תקציב הרשת, המונה בארץ 6 סניפים, טופל עד כה באופו עצמאי.
 
הקונספט העולמי של הרשת, " One life, Live it well", ימשיך להיות הבסיס לקו הפרסומי.

על לקוחות כץ-צדר-קפלן  נמנים: קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, קבוצת הרכב שלמה, מאיר&בייגל ועוד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...