ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עלילות יעל ויהודה בבודפשט
יעל בר זוהר ויהודה לוי בקמפיין חדש לאופנת פוקס; החברה החליטה להקצות 250 אלף דולר לפרסום במגזר הרוסי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/9/2004 11:05
אופנת פוקס יוצאת בקמפיין פרסום לעונת החורף 2005, בכיכובם של יעל בר זוהר ויהודה לוי.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן, יכלול טלוויזיה ועיתונות, בהיקף כ-2 מיליון שקל.
 
הסרטון, שהופק, הוא באורך 70 שניות וצולם בבודפשט. יהודה ויעל מוצגים כזוג אוהבים הנעים על מיטה זוגית ברחבי העיר , כשהם רבים, מתנשקים ואוהבים.
 
יצוין כי השנה החליטה החברה להקצות כ-250 אלף דולר, לפרסום בערוץ 9 בשפה הרוסית.
 
לדברי הראל ויזל, מנכ"ל פוקס, "השנה החלטנו להקצות תקציבים  לפרסום במגזר הרוסי שנבע  מתוך ההכרה בפוטנציאל האדיר המגלם  מגזר זה, ככוח צרכני חזק - קהל המכור למותגים שהוצאותיו כמעט זהות להוצאות של משפחה במגזר הישראלי".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...