 |
משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO, יורו ת"א (לשעבר צרפתי שטרנשוס זמיר), דרורי שלומי וליניאל מקימים חברת מדיה עצמאית -"קונצ'רטו" (שם זמני), שתחל לפעול כבר בתחילת 2005. שוק רכישת המדיה כולו, מוערך בכ-800 מיליון דולר. על-פי ההערכות בענף לגיתם כח קניית מדיה המוערך בכ-50 מיליון דולר, יהושע כ-25 מיליון, יורו כ-15 מיליון, דרורי כ- 10 מיליון וסה"כ (כולל ליניאל), צפויה החברה החדשה להחזיק בכ-100 מיליון דולר מהשוק. רפי צרפתי, מבעלי יורו ת"א, ל-NRG, "כל שותף במיזם יעבוד בצורה עצמאית וחשאית מול לקוחות המשרד שלו, כאשר תהליך קניית המדיה בלבד, יעבור דרך החברה".
בראש החברה החדשה יעמוד מנכ"ל חיצוני, שלא יגיע מאחד ממשרדי הפרסום. ל-NRG נודע כי ההעדפה היא למנכ"ל, בעל הבנה טלוויזיוני ולא רק פרסומית. עוד נודע כי כבר נעשתה פנייה למשנה למנכ"ל לתחום השיווק בזכיינית ערוץ 2 טלעד, אילן טוביהו, אולם הוא סירב. את תגובתו של טוביהו לא היה ניתן להשיג.
|
 |
 |
 |
 |
|
|