ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"קונצ'רטו" לחמישה משרדים
יהושע, גיתם, ליניאל, יורו ודרורי-שלומי מקימים חברת מדיה עצמאית; תפקיד המנכ"ל הוצע לאילן טוביהו מטלעד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
8/9/2004 12:00
משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO, יורו ת"א (לשעבר צרפתי שטרנשוס זמיר), דרורי שלומי וליניאל מקימים חברת מדיה עצמאית -"קונצ'רטו" (שם זמני), שתחל לפעול כבר בתחילת 2005.
 
שוק רכישת המדיה כולו, מוערך בכ-800 מיליון דולר. על-פי ההערכות בענף לגיתם כח קניית מדיה המוערך בכ-50 מיליון דולר, יהושע כ-25 מיליון, יורו כ-15 מיליון, דרורי כ- 10 מיליון  וסה"כ (כולל ליניאל), צפויה החברה החדשה להחזיק בכ-100 מיליון דולר מהשוק.
 
רפי צרפתי, מבעלי יורו ת"א, ל-NRG, "כל שותף במיזם יעבוד בצורה עצמאית וחשאית מול לקוחות המשרד שלו, כאשר תהליך קניית המדיה בלבד, יעבור דרך החברה".

בראש החברה החדשה יעמוד מנכ"ל חיצוני, שלא יגיע מאחד ממשרדי הפרסום.
 
ל-NRG נודע כי ההעדפה היא למנכ"ל, בעל הבנה טלוויזיוני ולא רק פרסומית. עוד נודע כי כבר נעשתה פנייה למשנה למנכ"ל לתחום השיווק בזכיינית ערוץ 2 טלעד, אילן טוביהו, אולם הוא סירב. את תגובתו של טוביהו לא היה ניתן להשיג.
 

 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...