 |
קבוצת גולף חשפה היום את האסטרטגיה השיווקית החדשה, שבמסגרתה יחוזק המותג GOLF KIDS, כמו גם המותגים פולגת ואינטימה. הרשת תשקיע בפעילות השיווקית כ-25 מיליון שקלים. אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף & קו: "המטרה האסטרטגית היא כינוס מותגים על מנת לחזק את המותג GOLF הנהנה מתפיסת איכות גבוהה, השקעה בחנויות חדשות בפריסה ארצית, חיזוק מותגים עצמאיים ויצירת שפה פרסומית אחידה לכל המותגים בקבוצה". קאופמן עוד הסבירה כי על-פי מחקרים שערכה הקבוצה באמצעות חברת CSC, רשת גולף אנד קו נתפסת כחדשנית ומובילה טרנדים בתחום עיצוב הבית. קאופמן ציינה כי בשנה הקרובה תעמיק הרשת את פעילותה בתחום העיצוב לבית ותיכנס לראשונה לתחום הוילונות ושטיחים. כמו כן, מתכוונים בחברה להרחיב את המותג, אינטימה ולמצבו כאופנת פנאי ונוחות. בנוסף לכך, רשת ספרינט תהווה את רשת העודפים של הקבוצה. קאופמן מסבירה כי הסיבה להפיכת רשת ספרינט כחנות העודפים היא על מנת לא לפגוע במותג גולף. "ידוע כי כאשר נפתחת חנות עודפים באותו שם של המותג, הצרכנים נוטשים את חנות המקור לטובת העודפים", מסבירה קאופמן. לכן, רשת ספרינט שהיוותה עד היום גם כחנות העודפים וגם החזיקה קו אופנה עצמאי תהפוך לחנות העודפים של כלל הרשת, כאשר קו האופנה של ספרינט יעבור לרשת גולף. כיום לרשת ספרינט יש כ-35 חנויות ממותגות, כאשר במסגרת ההערכות החדשה, חלקם יוסבו לחנויות 'גולף קידס' ואינטימה והיתר לחנויות העודפים. כיום, מותג 'גולף קיד' נמצא בחנויות גוף אנד קו, וההכנסות נאמדות ב-40 מיליון שקל בשנה. אולם בכוונת הרשת להוציא את המותג מחוץ לחנויות ולתת לו במה נפרדת. קאופמן ציינה כי "אנחנו מתכוונים להוזיל את המחירים, כמובן מבלי לפגוע באיכות. אנחנו מתכוונים להיות יותר זולים מפוקס קידס". בשנה הראשונה מתכוונים בגוף לפתוח 4 חנויות של המותג הצעיר, גולף קידס. תקציב הפרסום של הקבוצה עומד על כ-10 מיליון שקל לעונה הנוכחית, כאשר שלושה קמפיינים שונים יעלו לקראת החג. הרשת תצא בקמפיין חדש בעלות של 4.5 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות יהושע/TBWA, ימשיך את הקו הפרסומי הקודם של החברה, בו נראו שלושת שוטרים והפעם הם עוסקים בפעילות הצלה מורכבת במיוחד. הסיסמא שתלווה את הקמפיין היא "אצלנו גולף- איך אצלכם?". רשת גולף מציגה קמפיין טלוויזיה חדש להשקת קולקציית סתיו-חורף 2004/5 בכיכובה של השחקנית איילת זורר, תחת הסיסמה: Golf Man &Woman. הקמפיין, באמצעות ליניאל DDB יעלה בהשקעה כוללת של 3 וחצי מיליון שקל. כמו כן, רשת אופנת הגברים פולגת תלווה בקמפיין פרסומי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|