 |
הפרסומת של חברת ישראכרט – 'ישראכרט תרבות - יוון העתיקה', זכתה בתואר " ה- 1 בחודש", לחודש אוגוסט, במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים. מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר 'מותגים' עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, זכתה ב-73 נקודות (22אחוז תרומה למותג ו-29אחוז קריאטיביות). אל המקום השני הגיעה הפרסומת 'פלאפון– השקת הלוגו החדש', של - באומן-בר-ריבנאי עם 60 נקודות (25 אחוז תרומה ו-20 אחוז קריאטיביות). במקום השלישי זכתה הפרסומת של עלית למעדן פרה - 'יש פרה במקרר', של שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, עם 44 נקודות (15 אחוז תרומה ו-14 אחוז קריאטיביות). הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|