ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"ה-1 בחודש": ישראכרט תרבות - יוון העתיקה
הפרסומת הגיעה למקום הראשון במשאל המפרסמים של "אותות"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/9/2004 17:42
הפרסומת של חברת ישראכרט –  'ישראכרט תרבות - יוון העתיקה', זכתה בתואר " ה- 1 בחודש", לחודש אוגוסט,  במשאל שערך המגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים.
 
מניתוח שערך עבור המגזין מכון המחקר 'מותגים' עולה כי הפרסומת, של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, זכתה ב-73 נקודות (22אחוז תרומה למותג ו-29אחוז קריאטיביות).
 
אל המקום השני הגיעה הפרסומת  'פלאפון– השקת הלוגו החדש', של - באומן-בר-ריבנאי  עם 60 נקודות (25 אחוז תרומה ו-20 אחוז קריאטיביות).
  
במקום השלישי זכתה הפרסומת של עלית למעדן פרה - 'יש פרה במקרר', של שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, עם 44 נקודות (15 אחוז תרומה ו-14 אחוז קריאטיביות).
 
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות הקרוב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...