ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יורוקום בקמפיין ל-NOKIA 5140
דמותו של אינדיאנה ג'ונס תציג את המכשיר הסלולרי הכולל ווקי טוקי ומכשיר ניווט מובנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/9/2004 8:27
חברת יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, יוצאת בקמפיין השקה למכשיר NOKIA 5140 , בעל ווקי טוקי ומכשיר ניווט gps מובנה.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול טלוויזיה, אינטרנט ושילוט חוצות, בהיקף כ-600 אלף דולר.
 
הקמפיין, שצולם בנחל הבשור בנגב, מציג בהומור את דמותו של אינדיאנה ג'ונס (בגילומו של  ג'וזף נואל הבריטי), אשר למרות תדמית הגיבור המחוספס, נחלץ מבעיות רק הודות למכשיר הסלולרי.
 
מנכ"ל יורוקום, אילן גרינבוים, מסר כי "הטלפון מכיל את כל הפונקציות הנדרשות לפעילות שטח, פעילות ספורטיבית ולכל פעילות אקסטרים".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...