ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רוזן ומינץ בקמפיין ראשון
רשת חנויות האופניים מעלה סרטון בבתי הקולנוע, שיציג ויז'ואלים שונים, תחת קריינות של אברי גלעד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
19/9/2004 10:16
רשת חנויות האופניים רוזן ומינץ, יוצאת לראשונה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשל שיבר ובהיקף של כ-150 אלף דולר.
 
הקמפיין, יכלול בשלב הראשון סרטון שישודר בבתי הקולנוע. הסרטון, מציג  זוגות אופניים שאת הגלגלים מחליפים ויז'ואלים שונים, שכל אחד מהם מייצג פאן אחד בקרב קהל הרוכבים. הקריינות, מבוצעת על ידי אברי גלעד.
 
גדי מינץ, מבעלי רשת רוזן ומינץ, מסר כי  "מטרת הסרטון היא להעביר מסר מרכזי של אהבה לרכיבה על אופניים, אהבה לטבע ולאיכות החיים והבריאות שרכיבה על אופניים מייצגת".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...