 |
רשת חנויות האופניים רוזן ומינץ, יוצאת לראשונה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשל שיבר ובהיקף של כ-150 אלף דולר. הקמפיין, יכלול בשלב הראשון סרטון שישודר בבתי הקולנוע. הסרטון, מציג זוגות אופניים שאת הגלגלים מחליפים ויז'ואלים שונים, שכל אחד מהם מייצג פאן אחד בקרב קהל הרוכבים. הקריינות, מבוצעת על ידי אברי גלעד. גדי מינץ, מבעלי רשת רוזן ומינץ, מסר כי "מטרת הסרטון היא להעביר מסר מרכזי של אהבה לרכיבה על אופניים, אהבה לטבע ולאיכות החיים והבריאות שרכיבה על אופניים מייצגת".
|
 |
 |
 |
 |
|
|