ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פקטורי 54 בקמפיין טלוויזיה ראשון
את הקמפיין יובילו האחים אדלר, שיציגו סיטואציות המרמזות על גילוי עריות תמורת 50 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
19/9/2004 15:22
בית האופנה והספורט, פקטורי 54, יוצא בקמפיין ראשון בכיכובם של האחים איזבל וגיא אדלר, שיקבלו עבור ההשתתפות 50 אלף דולר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קוויצקי, יכלול טלוויזיה ועיתונות, בהיקף כולל של 2.5 מיליון שקלים.
 
הסרטון יציג את השניים בסיטואציות מרומזות של גילוי עריות ואהבה חוצת גבולות בין אח לאחות.

מאיר קדוש שותף במשרד פרסום מסר: "מדובר בחנות קונספט לכל המשפחה. אבל, כמו בכל משפחה - הצעירים נותנים את הטון. באופנה 'העולם שייך לצעירים' אך המבוגרים מנהלים אותו. אנחנו רצינו להראות בצורה אסתטית ומרומזת את הצד האפל של המשפחה ושיש משפחות מסוגים שונים".
 
"פקטורי 54" מכיל 150 מותגים בתחום האופנה והספורט.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...