ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חברות האינטראקטיב מצטרפות לאיגוד הפרסומאים
חברות האינטראקטיב מברכות על היוזמה ומקוות לשדרוג במעמדן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/9/2004 10:07
איגוד חברות הפרסום, קרא היום באופן רשמי לחברות האינטראקטיב להצטרף לאיגוד ולהיות חברים מן המניין. "חברות האינטראקטיב הן חברות פרסום לכל דבר, ההצטרפות לאיגוד תגדיל את כוחו של האיגוד והשפעתו בסקטורים השונים. כמו כן ההצטרפות לאיגוד תאפשר למשרדי האינטראקטיב יכולת השפעה גבוהה יותר", אומר ל-NRG, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום יגאל בר-און.
 
לדברי בר-און,  כבר בסבב המינויים הבא, בעוד כשנתיים, תוכלנה החברות להבחר להנהלת האיגוד כמו משרדי הפרסום האחרים.

יצוין כי חברות האינטראקטיב קיימו ביניהן לאחרונה דיון מקדים על אפשרות להצטרף לאיגוד, כאשר מרבית המשרדים תמכו בהצעה.

 מנכ"ל משותף GREY אינטראקטיב (מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי), ערן ארדן, מברך על הצעד הנוכחי מצד האיגוד. "חברות האינטראקטיב מתחילות לתפוס נתח משמעותי בעוגת הפרסום ולכן הן צריכות להיות חלק מהאיגוד של חברות הפרסום".
 
ארדן מוסיף עוד כי "ההצטרפות לאיגוד תתרום ביצירת סטנדרטיזציה של ענף האינטראקטיב, תיצור שיטות עבודה ואף תעזור בתפיסה של הענף על-ידי הלקוחות עצמם".

מנכ"ל y&r (מקבוצת שלמור-אבנון-עמיחי), ערן גפן, אומר ל-NRG: "עצם ההתאגדות של חברות האינטראקטיב תגרום להתמקצעות בענף ולהגדלת נתח הפרסום האינטראקטיבי בעוגת הפרסום הכללית. ההצטרפות תעזור לענף ברמת המאקרו, היא תוכל לתרום בנושאים כמו תחרות הקקטוס, שם תחום האינטראקטיב יוכל לקבל את ההכרה הראוייה. כמו כן ניתן יהיה לשלב את לימודי האינטראקטיב בלימודי ה"בצפר" של איגוד חברות הפרסום. מדובר בסממן בהתבגרותו של הענף".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...