ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
יהושע הווינר
משרד הפרסום יהושע/TBWA זכה במכרז לתקציב הפרסום של המותג "ווינר"
דפדף בכלכלה
מיטל זדה
20/9/2004 11:01
משרד הפרסום יהושע/TBWA זכה במכרז על תקציב הפרסום של המותג "ווינר" של המועצה להסדרים בספורט.
במכרז השתתף גם פוגל/ OGLIVY.
יצוין כי התקציב, בהיקף של 1.5 מיליון דולר, טופל עד כה בפובליסיס-איראלי, והוצא לאחרונה למכרז, בהתאם לחוק המכרזים.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...