ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב בהרי לברוקנר-נטע
משרד הפרסום יצא בקרוב בקמפיין חדש לחברת הנדל"ן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/9/2004 12:50
חברת הנדל"ן בהרי העבירה את תקציב הפרסום שלה, בהיקף כ-1.5 מיליון שקל למשרד הפרסום ברוקנר נטע. התקציב טופל  עד כה בפרסום הילה.
 
החברה תצא בקמפיין בהיקף של חצי מיליון שקל, שיכלול עיתונות ושלטי חוצות, תחת הסיסמא "בהרי. בונים לך דירה. מעצבים לך בית".

הקמפיין יציג שפה פרסומית חדשה המבוססת על שימוש באימאג'ים סוריאליסטיים, המשתלבים באסטרטגיה השיווקית שאימצה החברה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...