ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עינת ארליך מתפשטת בקמפיין חדש של ג'אמפ
הקמפיין לאופנת סתיו-חורף, בהשקעה של 400 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
21/9/2004 11:08
רשת האופנה ג'אמפ יוצאת בקמפיין חדש, בכיכובה של עינת ארליך לאופנת סתיו-חורף בהשקעה של 400 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות זרמון-גולדמן, יכלול סרטון פרסומת ועיתונות, תחת הסלוגן "Do you have the guts to be yourself?".

בסרטון נראית ארליך כשהיא נכנסת לביתה ומתחילה להתפשט מבגדיה, כשלפתע היא מגלה כי השכן ממול מציץ אל דירתה. במקום לחייג למשטרה, היא שולחת אל המציצן המופתע משקפת משוכללת.
 
מנכ"ל הרשת, מנחם קופיץ אמר: "עינת ארליך הוכיחה את עצמה כפרזנטורית המייצגת נאמנה את המותג וכאישה המהווה מודל לחיקוי והזדהות בקרב נשות ישראל, בהיותה חזקה, עצמאית ונחשקת אך בה בעת חמה ונגישה. אנו ב-JUMP  מרגישים כי עשינו את הבחירה הנכונה".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...