/images/archive/gallery/136/573.jpgחיים הכט מכרכור לסינגפור תכנית טלויזיה
ערוץ 2
NRG מעריב מאפשר לראשונה פרסום בווידאו
טכנולוגיה חדשנית מאפשרת לגולשים לקבוע את משך וגודל הפרסומת
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 21/9/2004 12:06
NRG מעריב מאפשר לראשונה למפרסמים להציג פרסומות וידאו המבוססות על וידאו זורם (video streaming) באיכות טלוויזיה, על גבי מסך מלא ובמשך למעלה מ-30 שניות.
הפרסום מתאפשר על בסיס טכנולוגיה חדשנית שפותחה על ידי חברת BestTV שמנצלת רוחב פס מינימאלי של המשתמש.
סמנכ"ל המכירות ב-NRG, גבי לביא אמר "השימוש בטכנולוגיה יתאפשר בכל עמודי האתר ויספק למפרסמים מינוף של מדיית האינטרנט כתשתית אינטראקטיבית. יתרון מרכזי נוסף של הטכנולוגיה הוא שמדובר באמצעי פרסום הניתן לשליטה על-ידי הגולשים הבוחרים אם לצפות בפרסומת, להפסיק אותה באמצע ומה יהיה גודלה על גבי המסך".
הקמפיין הראשון שמשתמש בטכנולוגיה זו הוא 015 של אינטרנט זהב בכיכובו של חיים הכט, שהופק על ידי חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק. בקרוב צפוי NRG מעריב להעלות עוד קמפיינים המבוססים על טכנולוגיה זו.