 |
רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין חדש בהשקעה של 5 מיליון שקלים בכיכובם של גלית גוטמן ורז מאירמן. הקמפיין, באמצעות באומן- בר- ריבנאי, יעלה בטלוויזיה ובעיתונות תחת הסיסמא: "H&O - זה רק נראה יקר".
יו"ר הדירקטוריון של הרשת, ד"ר ישראל פלג אמר "קמפייין החורף מחזק את תדמיתה ומיצובה של רשת H&O כרשת אופנתית המציעה פרטי לבוש לכל שעות היממה, המתאימים לכל המשפחה. לראשונה הרשת מנכסת לעצמה את סימן הברקוד כשפה המוכרת לכל אחד כביטוי לכסף".
עוד הוסיף פלג כי הרשת ממצבת עצמה כחלופה המועדפת למשפחות צעירות ובכך מבדלת את עצמה מהרשתות המתחרות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|