 |
בנק דיסקונט יצא בקמפיין חוצות מאסיבי, הכולל פריסה של כ-60% משלטי החוצות של רפיד ויז'ן, המוצבים על גשרים מרכזיים בהם: גשר רוקח, גשר הדרייב סטור, גשר "מעריב", גשר אבא הלל, גשרים בחיפה ועוד.
הקמפיין, כולל בנוסף גם 400 שלטי חוצות נוספים ברחבי הארץ – כרבע מהם שלטים בפורמט ייחודי מרובע.
יצוין כי רכישת המדיה בוצעה על-ידי פרומדיה, בהיקף כמיליון שקל.
מנהל מחלקת המכירות הארצית ברפיד, יוגב תלמי, מסר כי "רכישת כשני שליש מחבילות הגשרים של רפיד, אפשרה לחברה להעמיד לרשות דיסקונט שטחי פרסום עצומים ורצופים על הגשרים ולהשיג מעבר לבולטות הטבעית של המדיה, גם פרסום פרונטלי איכותי".
|
 |
 |
 |
 |
|
|