 |
ירידה בשיעור של כ-15% במספר פניות הגולשים לפורומים לצרכנות ברשת האינטרנט נצפתה בחודש ספטמבר. זאת לאחר ירידה נוספת, בשיעור של כ-10%, שנרשמה בחודש שעבר. כך עולה מסריקת הפורומים המובילים שמבצעת מחלקת האינטרנט בחברת יחסי הציבור "גוב קרטין עתונות ותקשורת".
בחודש ספטמבר נרשמו כ-600 פניות וכ-4,000 תגובות לפניות לעומת כ- 700 פניות וכ-5,000 תגובות לפניות באוגוסט. הירידה מוסברת בירידה בפעילות באינטרנט כתוצאה מחגיגת חגי ישראל ויציאה לחופשות בחודשים אלו. בספטמבר נצפתה ירידה במספר הגולשים המבקשים לקבל עצות בפורומים לצרכנות. מתוך 600 פניות בספטמבר כ-350 היו שאלות ובקשות למתן עצה צרכנית המהווים כ-60% מסה"כ הפניות, לעומת כ-380 פניות באוגוסט, 355 פניות ביולי ו-250 פניות ביוני. מדובר בתופעה הנצפית במגמת עליה בארבעת החודשים האחרונים. כמוכן, נרשמה ירידה בשיעור של כ-4%, במספר התלונות כנגד חברות הכבלים והוא הסתכם בכ-3% מסך התלונות, לעומת כ-7% באוגוסט. רוב הקטגוריות נותרו ללא שינוי משמעותי לעומת חודש אוגוסט. הקטגוריה 'שירות לקוי' רשמה עליה בשיעור של כ-2% מסה"כ של 32% מכלל התלונות, ואילו חברות הסלולר רשמו אף הן ירידה בשיעור של כ- 2% והסתכמו בכ-4% מכלל התלונות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|