 |
חברת הנקל סוד יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש למרכך הכביסה סופט סוד. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, הוא בהיקף 2 מיליון שקל, תחת הסיסמא המוכרת: "הסוד הוא בניחוח". מנהלת שיווק הדטרגנטים בחברה, שרון סמרי, מציינת כי "אסטרטגיית הקמפיין מבוססת על מחקר שוק מקיף, אשר הוכיח כי צרכני סופט סוד נאמנים למוצר גם בשל תכונותיו כמרכך, אולם בעיקר בשל הניחוח, מה שהוביל לגיבוש הסיסמא המצליחה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|