ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין טלוויזיה חדש ל"סופט סוד"
הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל, יתמקד בסיסמא המוכרת: "הסוד הוא בניחוח"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
3/10/2004 12:12
חברת הנקל סוד יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש למרכך הכביסה סופט סוד. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, הוא בהיקף 2 מיליון שקל, תחת הסיסמא המוכרת: "הסוד הוא בניחוח".
 
מנהלת שיווק הדטרגנטים בחברה, שרון סמרי, מציינת כי "אסטרטגיית הקמפיין מבוססת על מחקר שוק מקיף, אשר הוכיח כי צרכני סופט סוד נאמנים למוצר גם בשל תכונותיו כמרכך, אולם בעיקר בשל הניחוח, מה שהוביל לגיבוש הסיסמא המצליחה".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...