 |
מרגלית (מרגול) צנעני, נבחרה לשמש כפרזנטורית של אבקת הכביסה "טיפ החדשה", מבית פרוקטר&גמבל. במסגרת החוזה, תוביל צנעני את הפעילות השיווקית של החברה בשנה הקרובה, שתכלול קמפיין פרסום ופעילויות קד"מ ויח"צ. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, צפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. צנעני, שתשתתף בעיצוב הדמויות וכתיבת התסריט, קיבלה על-פי ההערכות כ-70 אלף דולר, עבור הקמפיין ארוך הטווח. מנהל השיווק של טיפ, ג'ק לבנט, מסר כי "הקמפיין ייבנה סביב דמותה של מרגול, המתאפיינת באינטליגנטיות טבעית לצד חוכמת רחוב של אישה ישראלית, שלא ניתן לעבוד עליה". לבנט הוסיף כי "ממחקרים מקיפים שנערכו בקרב קהל היעד הפוטנציאלי, הסתבר כי מרגול נתפסת כדמות אמינה ונבונה, כריזמתית ושניתן לבטוח בעצותיה וככזו, היא מהווה מודל להזדהות". יצוין כי בין הטאלנטיות הנוספות שנבחנו לתפקיד היו: אורנה דץ, מיקי קם וחנה לסלאו,
|
 |
 |
 |
 |
|
|