ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"גורי" רכשה את מותג החיתולים "טפנוקים"
החברה מתכוונת להשקיע 5 מיליון שקל בשיווק המותג. כאשר בכוונת החברה להרחיב את המותג עם מוצרים נלווים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
11/10/2004 12:19
"גורי יבוא והפצה בע"מ" רכשה לאחרונה את מותג החיתולים החד-פעמיים לתינוקות "טפנוקים" מ"מוצרי נייר עמיר" של קיבוץ עמיר בכמה מיליוני שקלים לדברי מקורביו. בחמש השנים האחרונות שימשה "גורי" המשווקת והמפיצה של המותג, והגיעה ל-25 אחוז מהשוק.
 
"גורי" מתכוונת להשקיע ב"טפנוקים" כחמישה מיליון שקל. בשלב הראשון תמשיך החברה לשווק את המותג בקווים המוכרים - קו החיתולים העממי "אקסטרה דריי" והקו המשודרג "עולמי פרימיום" - וגם הייצור יישאר בידי המפעל שבקיבוץ עמיר. בהמשך מתכוונת "גורי" להרחיב את המותג לעשרות מוצרים המיועדים לתינוקות.
 
למנהל חטיבת מוצרי התינוקות מונה ראובן שדמון, ששימש במשך שבע שנים, מ-1987 ועד 1994, מנכ"ל "מוצרי נייר עמיר", יצרנית "טפנוקים" עד כה. אריה גורי, יו"ר "גורי יבוא והפצה": " אנחנו בטוחים שהיכרותו המעמיקה של שדמון עם שוק מוצרי הצריכה בכלל  ושוק התינוקות בפרט, כמו גם נסיונו העשיר בשיווק, יתרמו רבות לפיתוח הבייבי החדש שלנו, 'טפנוקים'".
 
עם רכישת המותג החדש מרחיבה "גורי" את אחיזתה בשוק מוצרי הצריכה לתינוקות: לצד "טפנוקים" מפיצה החברה ומשווקת את מוצרי "גרבר" ו"אוונט".
 
"גורי יבוא  והפצה" משווקת את המותגים "קולון", "פיניש", "קליה", "הייז", "אקוהפרש",  "ריינולדס",  "הרדוף", "מתוק וקל", "תה ערבה" ו"גלעם" ועוד. מחזור המכירות השנתי שלה נאמד בכ-400 מיליון שקל.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...