/images/archive/gallery/182/418.jpgקמפיין ביטוח ישיר
יחצנות
ביטוח ישיר בקמפיין חדש
הקמפיין, בהשקעה של 3 מיליון שקלים, ימשיך את הקו הפרסומי הקודם
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 11/10/2004 14:32
חברת הביטוח "ביטוח ישיר" יוצאת בקמפיין חדש בהשקעה של שלושה מיליון שקל. הקמפיין ממשיך את הקו הפרסומי הקודם: "החיים לא תמיד הוגנים ולכן אתה חייב חברת ביטוח חיים הוגנת".
הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, יעלה בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט. הקמפיין הטלוויזיוני כולל שני סרטונים, בסרט הראשון נראה בחור המגיע לסוכנות רכב ומקבל לידיו רכב חדש. אך גם בפרסומת הזאת, תקרית מצערת גורמת לעציץ ליפול על המכונית. הסרטון השני מהווה המשך ישיר לקודם ובו נצפה הבחור שמכוניתו נפגעה מגלה שמכוניתו ניצלה.
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בביטוח ישיר, ערן וולף אמר בנושא כי: "ביטוח ישיר ממשיכה באופן עקבי בהמחשת ערכי המותג המרכזיים שלה, ובראשם נושא ההוגנות. ההצלחה הגדולה של הקמפיין לכל אורכו ובעיקר בשנה האחרונה מצביעה על כך שהמדיניות העקבית אכן מביאה להשגים ומחזקת את ערכי המותג בעיני הציבור".